Forum Bad Company
ASG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BATTLEFIELD MISJA ONZ | Ogrodzieniec 25/10/2009

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bad Company Strona Główna -> Manewry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poni




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:33, 01 Paź 2009    Temat postu: BATTLEFIELD MISJA ONZ | Ogrodzieniec 25/10/2009

strona: dspiracibf_prv_pl
organizator: dspiraci_blogspot_com


::RYS HISTORYCZNY
Misja Obserwacyjna Organizacji Narodów Zjednoczonych w Tiborze Południowym (UNOMST) trwa od czerwca 2007r. Jej zadaniem jest monitorowanie ok. 230 kilometrowej granicy tiborsko-liburyjskiej, w celu zapobiegnięcia nielegalnemu przerzutowi broni do Liburii.

misja pod kryptonimem "rura"
::TŁO KONFLIKTU
Wywiad donosi o planowanej przez ATP (Armię Tiboru Południowego) akcji dywersyjnej w pasie buforowym.
W pobliżu bazy ONZ Bravo biegnie nitka rurociągu zasilającego w wodę samą bazę oraz pobliską fabrykę.
ATP zamierza przerwać rurociąg. Oddział ONZ ma zadanie zapobiec zniszczeniu rury oraz równolegle przeprowadzić działanie odwetowe – przerwać dopływ wody do bazy ATP.

misja pod kryptonimem "wirus"
::TŁO KONFLIKTU
20 października media obiegła informacja o kolejnym porwaniu statku cargo na wodach przybrzeżnych Tiboru Płd. Wśród porwanych ładunków znajdował się pojemnik z groźnym wirusem. W trakcie ucieczki (przez strefę buforową) 25 października piraci porzucili pojemnik.
Stacjonujące wojsko ONZ w bazie Bravo otrzymało zadanie - odszukać oraz ewakuować pojemnik z wirusem w bezpieczne miejsce. ATP zamierza przejąć wirus i sprzedać na czarnym rynku.
_______________________________________________________
::WAŻNE INFORMACJE
:data
25 październik 2009
(niedziela); 09:00-14:30
[deszczowa pogoda może spowodować przeniesienie daty imprezy; prognoza zostanie zamieszczona 24X na stronie projektu]

:miejsce
Ogrodzieniec wg mapy:
na stronie projektu

:parking
wzdłuż ulicy Spacerowej
[jadąc trasą nr790 od strony Dąbrowy G wybierz zjazd w prawo na ulicę Spacerową ("Krępa")
zjazd dokładnie 1km licząc od tablicy informującej o terenie zabudowanym]

:zbiórka
0800-0900 rejestracja, osiąganie zdolności bojowej

:odprawa (przydział do stron konfliktu, umówienie zasad, rozdanie akcesoriów, przekazanie rozkazów dowódcom stron; dowódcy odprawiają się z własnymi zespołami, przekazując informacje nt. terenu, zadań, celów)
0910-0920

::wymarsz na stanowiska i alokacja (tworzenie bazy, przydzielanie funkcji,itp)
0920-1000

::warto mieć ze sobą w drużynie
kompas/busola - łatwiejsze odnajdywanie celów
saperka/szpadel - w celu okopania się, m.in. podczas tworzenia bazy

::misje
walka podzielona na dwie części:
1.misja pod kryptonimem "rura" - zadanie: niedopuszczenie do zniszczenie własnej nitki rurociągu + przerwanie rurociągu przeciwnika;
czas na realizację: 1000–1200
2.misja pod kryptonimem "wirus" - zadanie: odnalezienie pojemnika z wirusem oraz utrzymanie go w swojej bazie;
czas na realizację: 1215–1430

::limity
>wieku – od 16lat (16-18lat za zgodą opiekunów prawnych!!!), niezbędny dokument potwierdzający tożsamość
>mocy - do 500fps oraz zdrowy rozsądek!!! przy małych odległościach w przypadkach oczywistych zabijać bez strzału („pif paf”)

::inne
ilość uczestników – 80
pirotechnika – zakazana; w użyciu jedynie pirotechnika dostarczona przez organizatora!
alkohol, środki odurzające – zakazane
oznakowanie stron - taśma na ramionach (tylko dla ONZ)
oznaczenie operatorów funkcyjnych – dodatkowa taśma dla medyka, inżyniera, dodatkowe wyposażenie dla biologa

::kontakt podczas gry
z organizatorami - telefon komórkowy
PMR/GMRS: ONZ kanały 1-4, ATP kanały 5-8

::zasady gry
komandor=głównodowodzący - nie bierze bezpośredniego udziału w bitwie (może chronić się w bazie); funkcją można się wymieniać, ale jedynie w chwili, gdy komandor oraz przejmujący funkcję żołnierz żyje (nie można tego robić na respie!); pozostaje w bezpośrednim kontakcie z dowódcami drużyn; nanosi informacje na mapę obrazującą sytuację na polu walki, wydaje rozkazy drużynom; na tym stanowisku mile widziany doświadczony gracz w sieciowego BF2

respy-bazy (RB) - po jednym dla każdej ze stron (zlokalizowany w pobliżu własnej bazy; nie przechodzi w ręce wroga)

respy-flagi (RF) - na mapie zlokalizowane są 3 maszty (na których można wywieszać własną flagę), miejsce pod flagą staje się respem dla strony, która aktualnie ma kontrolę nad danym masztem - na początku rozgrywki na maszcie wywieszone będą dwie flagi (niebieska dla ONZ, czerwona dla ATP) -> zajmując po raz pierwszy respa należy ściągnąć flagę przeciwnika zostawiając na maszcie flagę swojej strony; przejmując zajętego przez przeciwnika respa należy ściągnąć flagę przeciwnika oraz wywiesić flagę swojej strony; flagi przeciwnika nie wolno chować, należy pozostawić ją w dolnej części masztu! [kontrola RF daje przewagę strategiczną na mapie; możliwość odradzania się we właściwym miejscu mapy - niekoniecznie w najbliższym RF, ale tym wskazanym przez komandora, co pozwala wykorzystać RF jako wysunięty przyczółek i skupiać lub rozpraszać drużyny na mapie zgodnie z realizowaną strategią]

trup - może przemieszczać się po mapie (między respami) z dobrze widocznym czerwonym materiałem (warto od czasu do czasu sygnalizować werbalnie, że "idzie trup"Smile

odradzanie
- w respach-flagach RF: aby powrócić do gry pod masztem (z własną flagą) musi zebrać się 6 żołnierzy (z chwilą dotarcia do respa szóstej osoby - odradza się cały 6-osobowy skład; stąd ważne zadanie dla komandora - odpowiednie kierowanie trupów na respy); trupy czekające na odrodzenie muszą nadal mieć na sobie dobrze widoczny czerwony materiał(!), gdyż w międzyczasie możliwe jest odbicie respa przez przeciwnika (unikniemy uszkadzania trupów pod respami); odbicie respa zmusza trupy do przejścia na innego respa;
zakaz strzelania do osób schodzących z respa - bezpieczna strefa to 15kroków

- w respach-bazach RB: aby powrócić do gry w respie-bazie (pod własną bazą) musi zebrać się na nim 15 żołnierzy, od chwili dotarcia do respa piętnastej osoby należy odliczyć 5 minut(!!!) - po tym czasie odradza się 15-osobowy skład, który może wrócić do walki)

medyk - na 8miu operatorów przypada jeden medyk; trafiona osoba zakłada czerwony materiał, może głośno wezwać medyka, nie może się ruszać, leżąc czeka na pomoc medyka przez maksymalnie 10minut; medyk reanimując rannego musi odliczyć do 30.; ranny operator może być dwuktornie reanimowany przez medyka, przy kolejnym trafieniu - automatycznie schodzi na respa; medyk nie może się sam leczyć

inżynier - na 8miu operatorów przypada jeden inżynier; tylko on może przenosić i detonować ładunki wybuchowe C4!; trafiony inżynier, który przenosi C4, zanim zejdzie na respa musi pozostawić ładunek w miejscu trafienia!

biolog - na stronę konfliktu przypada jeden biolog; osoba która otrzyma specjalne wyposażenie; tylko żywy biolog może przekazać to wyposażenie innemu operatorowi!

postrzał w broń - eliminuje taką broń z dalszej rozgrywki (po odrodzeniu się na respie - wraca sprawność broni)


::podział stron
OZN 50% (niebieskie flagi), ATP 50% (czerwone flagi)


::zgłoszenia
//zgłoszenia do 19 października, godzina 23.59//

>przyjmujemy zgłoszenia wyłącznie od team'ów!
>zgłoszenia wg wzoru:
nazwa teamu (ksywa dowódcy)
ksywa uczestnika, wiek, fps broni

>należy wyznaczyć ochotnika na komandora w ramach swojego teamu; w przypadku braku ochotnika komandor zostanie wyłoniony w drodze losowania!
(należy pamiętać, że funkcją komandora można się wymieniać; przewiduje się możliwość rotacyjnego obejmowania funkcji komandora przez poszczególne teamy)
>prosimy podać preferowaną stronę konfliktu (ONZ, ATP)
>zastrzegamy sobie możliwość przeniesienia do przeciwnej strony w celu wyrównania sił

>lista zgłoszeń będzie na bieżąco aktualizowana na stronie projektu
>organizatorzy zastrzegają sobie prawo odmowy udziału poszczególnym zgłaszającym się osobom lub ekipom bez podania przyczyn
>i jak to na zlocie - prosimy zgłaszać organizatorom wszelkie przypadki terminatorstwa i łamania reguł!
>na zgłoszenia czekamy pod adresem mejlowym: dspiraci__gmail_com
>w tytule maila podać "BFONZ, nazwa teamu, zgłoszenie"

::koszty
podczas rejestracji będziemy zbierać po 2PLN od operatora na poczet zwrotu części kosztów imprezy

::sędziowie
>przewidujemy kilku sędziów (operatorzy z D.S.Piraci w kamizelkach odblaskowych)
>choć przede wszystkim liczymy na Waszą uczciwość, pamiętając że u podstaw airsoftu leży tradycja bushido, kładąca nacisk na honor, szacunek dla przeciwnika i samodoskonalenie – hasła wciąż żywe w prawdziwym airsofcie

::śmieci
każdy sprząta po sobie; nie zostawiaj śmieci! w każdej z baz będą worki na śmieci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bad Company Strona Główna -> Manewry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin